25 Ocak 2010 Pazartesi

where i end and you begin





sonsuza kadar gidelim (ölümsüzlük bir milan kundera kitabı)

sonsuza kadar gitsek dahi birimiz yok olacağız elbet

benim bittiğim yerde sen başlarsın

uğultu ve ritim içerisine gizli hafif tonlarda yorkesk mırıltılar. bitmeyecek gibi duran dört dakika otuz yedi saniye süren bir yolculuk. şarkı formuna bakıldığında radiohead’ın beslendiği her alanın izlerini taşıyor. elektronik vücuduna gizlenmiş rock rifleri ve hüzünlü bir yol gibi çizilmiş usul usul akan şarkı.

pencereye yaslanıp izledi yolu.

bitsek dahi durmadan yeniden başlayacağız. (mutlu bir batık gibi dibinde yaşıyorum*)

senin bittiğin yerde ben başlarım.

geceyi üzerimde taşıyor gibiyim. sinirli, üzgün, tedirgin, gergin, uykulu..

ışıklar geçiyor bir şarkının içerisinden, duraklar geçiyor, uzun bozkırlar geçiyor, gece geçiyor. dört dakika otuz yedi saniye geçiyor.

ben bitiyor[um] ve sen oluyor[um]

the sky is falling in

*:rene char

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

De diyeceğini!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

About